Tovar odosielame do 24 hodín od potvrdenia objednávky, ak je objednaný na dobierku. Pri platbe vopred na účet odosielame do 24 hodín po prijatí platby na náš účet.

Všetok tovar v našom e-shope máme skladom v limitovanom množstve. V prípade, ak na Vami objednaný tovar bude v daný deň viac objednávok a na stránke ešte neprebehne aktualizácia budeme postupovať podľa poradia objednávok. Ak takáto situácia nastane, budeme Vás kontaktovať. Pri záujme o viac kusov z daného tovaru ako máme skladom, kontaktujte nás na e-mail eshop@poddekou.sk alebo telefonicky.

Tovar zasielame Slovenskou poštou (SP). Doba dodania a cena je nasledovná:

List 1. trieda nasledujúci pracovný deň po dni podania ZADARMO
Balík druhý pracovný deň po dni podania (D+2) ZADARMO
Expres kuriér nasledujúci pracovný deň po dni podania 3€
Balík do Českej republiky doručenie do 6 až 9 dní 6€

Pri všetkých objednávkach v rámci Slovenska je doprava ZADARMO, okrem zásielok posielaných Expres kuriérom, kde účtujeme doplatok 3 €.  K zásielkam do Českej republiky účtujeme poštovné 6 € (vyžadujeme platbu vopred na účet, na dobierku do ČR neposielame).

Doba dodania je uvedená podľa informácií zo stránky Slovenskej pošty. Za prípadné oneskorenie doby dodania Slovenskou poštou, ktoré sa môže predĺžiť o jeden až dva dni, nenesieme zodpovednosť.

Ak Vám tovar alebo oznámenie o uložení na pošte nebolo doručené ani do 5 dní po zaslaní nášho e-mailu o vybavení objednávky, kontaktujte svoju dodávaciu poštu aj nás na eshop@poddekou.sk

Vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej doby v prípade, že sa vyskytnú nepredvídateľné okolnosti. O takomto predĺžení dodacej doby Vás budeme informovať.

Šály posielame ako listovú zásielku 1. triedy ak je doprava zadarmo alebo Expres kuriérom pri doplatku.

Deky posielame ako balík na adresu zadarmo alebo Expres kuriérom Slovenskej pošty pri doplatku.

Zaslanie službou Expres kuriér si môžete zvoliť v nákupnom košíku pri objednávaní.


Podľa pravidiel SP, zástupcovia prijímateľa sú povinní podpísať a potvrdiť prevzatie a neporušenosť zásielky, pravdivo a presne popísať rozsah a vznik škodovej udalosti, podpísať vodičovi zápis o škodovej udalosti, preukázať osobnú totožnosť a totožnosť príjemcu tovaru.

Odporúčame Vám zásielku pri prevzatí hneď skontrolovať a prípadné zistené poškodenie tovaru, ktoré mohlo vzniknúť u prepravcu nám nahlásiť (najlepšie je ju hneď reklamovať u prepravcu). Podať reklamáciu u prepravcu (Slovenská pošta) je možné najneskôr nasledujúci pracovný deň po dodaní zásielky, ak ide o reklamáciu poškodenia obsahu.

Zásielku, ktorá má zjavné známky poškodenia, nemusíte prevziať. Reklamáciu s prepravcom budeme riešiť my.

Prijímateľ ma právo odmietnuť prijatie poškodenej zásielky ihneď, pričom pri odmietnutí musí uviesť poznámku „Neprijímam pre poškodenie “, ktorú doplní svojim podpisom.

Pre reklamácie doručenia platia ustanovenia Reklamačného poriadku SP